Šiuo metu siūlome plaukimui baidarėmis šiuos pagrindinius maršrutus:

Padievaitis – Pajūris (23 km)

Drobūkščiai – Pajūris (18 km)

Kirnės – Pajūris (9 km)

Pajūris – Bikavėnai (10 km)

Visą Jūros upės baidarių maršrutą sudaro 125 km, plaukimas gali trukti iki 5 dienų.

Pagal pageidavimą galite rinktis vienos, dviejų arba trijų dienų plaukimą.

Pagal susitarimą galima rinktis ir kitus maršrutus.

Populiariausi maršrutai:

Padievaitis – Pajūris

Baidarių maršruto Jūra ilgis apie 23 km, plaukimo laikas apie 6-7 valandos.

Baidarių maršrutas Jūra nuo Padievaičio poilsiavietės iki Pajūryje esančios privačios stovyklavietės yra pats populiariausias ir mėgstamiausias tarp turistų. Šiame maršrute gausu kultūrinių bei gamtinių paminklų, o pati upė gausi slenksčių.

Kelionė prasideda nuo kairiajame Jūros krante esančio Padievaičio kaimo piliakalnio. Jo papėdėje guli didelis akmuo, vadinamas Velnio sostu. Paplaukus dar apie 2 km, iš kairės įteka Vėžaus upelis. Jūra priartėja prie Vizdžiaugų kaimo, garsaus ąžuolais – gamtos paminklais. Iš kairės įteka Lokysta. Paplaukus apie 2,5 km, kairiame krante – Keberkščių mitologinis akmuo. Už 2 km dešinėje stūkso nedidelis Lileikėnų piliakalnis, dar už kilometro – Pakisio piliakalnis. Kairiajame krante įsikūręs Pajūrio miestelis. Čia galima aplankyti Švč. Trejybės bažnyčią, pastatytą 1830 m. Yra išlikę Pajūrio dvaro pastatai, parkas, Pajūrio ąžuolas, tuopa. Priplaukiame stovyklavietę. Tai – puiki vieta poilsiui bei nakvynei. Čia upę kerta Šilalės–Šilutės kelias. Tai maršruto pabaiga.

Paragaudžiai - Balskai

Baidarių maršruto Jūra ilgis apie 50 km, plaukimo laikas apie 12 valandų.

Baidarių maršrutas  Jūra nuo Paragaudžio iki Balskų užtvankos plaukiamas dvi dienas. Šiame maršrute gausu kultūrinių bei gamtinių paminklų, o pati upė gausi slenksčių.

Kelionę pradedame Paragaudžio kaime. Palikusi Paragaudį, Jūra ramiai vingiuodama atplukdys prie Kvėdarnos–Švėkšnos plento. Iki Kvėdarnos – 2 km. Miestelyje, prieš bažnyčią, stovi 1930 m. pastatytas paminklas, skirtas Vytauto Didžiojo 500-osioms metinėms. Kitapus Jūros – Pajūralis. Kairiajame Jūros krante už 2 km yra Padievaičio kaimo piliakalnis. Jo papėdėje guli didelis akmuo, vadinamas Velnio sostu. Paplaukus dar apie 2 km, iš kairės įteka Vėžaus upelis. Jūra priartėja prie Vizdžiaugų kaimo, garsaus ąžuolais – gamtos paminklais. Iš kairės įteka Lokysta. Paplaukus apie 2,5 km, kairiame krante – Keberkščių mitologinis akmuo. Už 2 km dešinėje stūkso nedidelis Lileikėnų piliakalnis, dar už kilometro – Pakisio piliakalnis. Kairiajame krante įsikūręs Pajūrio miestelis. Čia galime aplankyti Švč. Trejybės bažnyčią, pastatytą 1830 m. Yra išlikę Pajūrio dvaro pastatai, parkas, Pajūrio ąžuolas, tuopa. Priplaukiame stovyklavietę. Tai – puiki vieta poilsiui bei nakvynei. Čia upę kerta Šilalės–Šilutės kelias.

Antrąją dieną tęsiame kelionę. Už 5 km dešinėje – Dapkiškės piliakalnis, įsikūręs aukštame Jūros krante. Prieš Dapkiškes – į upės kilpą įsispraudęs Gulbiškės kaimas. Už 2 km – Žvingių miestelis, dar už 2 km prasideda Balskų tvenkinio patvanka. Joje už kilometro kairėje stūkso du Vilkų Lauko kaimo piliakalniai – Veringa ir Kuplė. Už 2 km kairėje rasite šaltinį Virduliukas (Kamščių kaime). O štai paplaukus 3 km, kairėje – Didkiemis. Didkiemyje būtinai aplankykite Šv. Angelų Sargų bažnyčią, pastatytą 1896 m. Tai – architektūrinis paminklas. Likus 36,2 km iki Tauragės priplaukiame Balskų užtvanką - maršruto pabaigą.

Ringiai - Tauragė

Baidarių maršruto Jūra ilgis apie 27 km, plaukimo laikas apie 6 valandos.

Maršrutas Jūros upe nuo Ringių iki Tauragės eina per Pagramančio regioninį parką. Šiame maršrute galėsite pasigrožėti puikiu kraštovaizdžiu ir įspūdingomis atodangomis.

Plaukimą pradedame nuo apleisto gelžbetoninio Gudlaukio - Ringių tilto. Čia kairiajame krante - Ringių kaimas. Kiek paplaukus į Jūrą įteka kairysis Jūros intakas - Ringės upelis. Nuo Ringės santakos šiek tiek paplaukus yra stovyklavietė, Tauragiškių vadinama "13-tu kilometru".

Už trejetos kilometrų priplaukiame Sungailiškių gyvenvietę, dar už poros kilometrų kairiame krante įsikūręs Šaukėnų kaimas. Dešiniajame krante stūkso Matiškių piliakalnis. Dar šiek tiek paplaukus pamatome kaip Jūros krantus jungia Šaukėnų - Jocių lieptas "beždžionių tiltas".

Netrukus prasidės didžiulė, įspūdinga Reksčių kilpa, kuri tęsiasi 5 km. Reksčių kilpoje įteka dešinysis Jūros intakas Alanga su įspūdinga atodanga. Už 2 km., kairiajame krante - Rekstukai. Dar už 2 km dešiniajame krante pamatysime Vitkaičių atodangą. Nenuplaukus nei pusės kilometro kairiajame krante paminklas Reksčių bei Rekstukų partizanams ir tremtiniams. Nuplaukus dar puskilometrį Jūra suka į dešinę kur išnyra įspūdinga Rekstukų atodanga. Paplaukus dar šiek tiek įteka kairysis Jūros intakas - Šunijos upelis. Iki Tauragės lieka vos 10 km. Upės srovė lėtėja. Pasiekę Dapkiškių gyvenvietę, priplauksime Dapkiškių kilpą bei Dapkiškių piliakalnį dešiniajame krante. Šalia piliakalnio įteka Daubos dešinysis Jūros intakas. Jūra stipriai išplatėja ir pagaliau priplaukiame Tauragės užtvanką. Čia kairiajame krante miesto pliažas ir patogus išlipimas krante.

Milgaudžiai - Baltrušaičiai

Baidarių maršruto Šešuvies upe ilgis apie 23 km, plaukimo laikas apie 5 valandos.

Baidarių maršrutas Šešuvies upe nuo Milgaudžių iki Baltrušaičių išsiskiria aukštais krantais ir upės sraunumu.

Šešuvis prasideda 12 km į šiaurės vakarus nuo Raseinių prie Šienlaukio kaimo. Teka pietvakarių, pietų-vakarų kryptimis pro Raseinių, Jurbarko ir Tauragės rajonus. Vaga labai vinguriuoja. Įteka į Jūrą 36 km nuo jos žiočių, netoli Pajūrio, 4 km į pietvakarius nuo Tauragės.

Kelionė prasideda Milgaudžiuose. Praplaukiamas dešinysis intakas Laiga bei kaimai Dargaičiai, Pasalupis, Gaurė, Gauraičiai, Liperiškė, Kunigiškiai, Aneliškė bei intakus Salupis, Įkojis, Agluona, Skardupis, Miliūša, Drūtupis. Praplaukiami du tiltai. Kelionės pabaiga Baltrušaičiuose.

Pastaba: Šiuo maršrutu išnuomojama tik ne mažiau 4 baidarės (8 žmonėms).